keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Terveellisemmät elämäntavat

Melkein kuukauden tauon jälkeen ehdin ja pääsin vihdoinkin kuntosalille! Mulla oli jo ikävä tota salin jälkeistä fiilistä. Tosiaan oon tässä suunnitellut, et vois alkaa taas liikkua ja tavotella sitä unelmavartaloa.

Kiitos seurasta ihanat <3 

Jeejee, nyt on aika varattu kampaajalle perjantaiksi ja saan VIHDOINKIN ne kauan kaivatut blondit! Kertokaa mulle, laitanko koko pään, vai paljon raitoja? Ite oon sitä mieltä, että koko pää, mut isosisko, joka on opiskellu parturikampaajaksi, sano että vaan raitoja.

Tuon väriseks, kun nuo pidennykset on. Miltä näyttäis ? :) 
Yritän saada mun hiuksia ja kynsiä parempaan kuntoon Piimaajauheen avulla. Oon nyt eilisestä asti syönyt, toivotaan et tää auttaa jotakin joskus tulevaisuudessa! Mun hiukset on tosiaan aika huonokuntoset ja haarautuu hetkessä D: Joka-aamuinen suoristaminen ei yhtään ainakaan auta asiaa...


Nyt lähen vetään lapsille jumppaa, heipodei!

6 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla:)!

    No jos sun hiukset on hyväkuntoset ja hoidat niitä sit hyvin nii värjää kokopää :) Niin mieki tein ja hyvä tuli!

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi :) ehkä ois kivempi jos löytyis enemmän väriä ulkoasusta ;)

    www.thisiswhoiamnow-miisa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kivanolonen blogi! Voisin jäähä seuraileen! (:

    http://makeitreally.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jätäppä viestiä käynnistäsi tänne! :)