tiistai 19. maaliskuuta 2013

Laukun sisältö

Noniin, oon taas palannut elävien kirjoihin! Sunnuntai tosiaan meni todella sekavassa tilassa 39 asteen kuumeessa, joka onneksi alkaa jo helpottaa. Oon ollut nyt nää kaks päivää pois koulusta ja huomenna ois tarkotus yrittää taas päästä koulun penkeille.

En tajuu miten mun tekee kipeenä aina kauheesti mieli mennä salille, kävelemään, juoksemaan ja muuten vaan hyppelemään. Sunnuntaina olin niin sekava, etten päässyt edes ylös sängystä ja koko huone huojui, ja silti suunnittelin lähteväni salille ja meneväni kouluun.... :D Äly hoi, älä jätä! Sit mennäänpä tohon otsikon aiheeseen.

Tän ostin viime kesänä Raumalta. Liikettä en muista, mut hinta tais olla n. 40e.
 Oon kyllä tykänny ja on pysyny ihan hyvännäkösenäkin, vaikka onkin väriltään aika arka. 

1. Käsirasva mulla on aina jokaisessa laukussa. Mulla on käsirasvoja ainakin viittä erilaista ja laukussa oleva rasva vaihtuu fiiliksen mukaan.
2. Kahta eri huulirasvaa, joskus niitä saattaa olla viittäkin erilaista...
3. The Body Shopista ostettu kynsinauhaöljy
4. Hoitavaa desinfiointiainetta

Siinä on mun kamala meikkipussi ja sen aivan ihana sisältö :3 

Niiskuneidin selvityssuihke on kätevä jos hiukset vaikka sattuu olemaan sähköset! Ja kampa kuuluu kans ehdottomasti mun laukkuun. 

Oon haistellu mun laukkua ja ihmetelly miten se haisee niin hyvältä ja nyt löysin syyn: siellä oli taivaallisen tuoksusia hajuvesinäytteitä :3 

Mp3 on vakiovaruste. 

Kukkaro kuuluu kans mun laukun vakiotavaroihin

Ja sitten mun suuri rakkaus: purkka <3
Nyt lähen etsimään kesätyöpaikkoja ja vuokra-asuntoja. Yrittäkääs pysyä terveinä! :)

2 kommenttia:

  1. itekki kipeenä nyt ja tekis mieli vaan lähtee juoksemaan :'D + ittelläki aina vähintään 3 huulirasvaa laukussa !!

    VastaaPoista
  2. kivan näkönen blogi :-)

    http://believe-inyourdreamss.blogspot.fi/2013/10/askaskask.html
    kysymyspostausta! voitko käydä kyselemässä meiltä? :)

    VastaaPoista

Jätäppä viestiä käynnistäsi tänne! :)