keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Dream until your dreams come true

 Rakastan

1.Ystäviä
2.Perhettä
3.Shoppailua
4.Meikkejä
5.Vaatteita
6.Kauniita kynsiä
7.Kesäiltoja ja aurinkoa
8.Kenkiä
9.Nukkumista
10.Sekoilua
11.Herkkuja
12.Kuntosalia
13.Matkustelua
14.Uusiin ihmisiin tutustumista
15.Käsirasvoja
16.Viikonloppuja
17.Musiikkia
18.Autossa istumista
19.Aitoja, luotettavia ja itsevarmoja ihmisiä
20.Pitkiä hiuksia
21.Tekoripsiä
22. Hiustenpidennyksiä
23.Auringon ottoa
24.Suklaakeksejä
25. Koruja

Weheartit
Weheartit


Vihaan

1.Kaksnaamaisia, valehtelevia ja itserakkaita ihmisiä
2.Kun mun kädet on kuivat
3.Kylmiä ilmoja
4.Mun lyhyiksi revittyjä kynsiä ja repsottavia kynsinauhoja
5.Koulun kirjotelmia
6.Herätyskelloja
7.Toisten asioihin puuttumista
8.Sotia, sairauksia, katastrofeja
9.Vesisadetta
10.Aikaisia ja kiireisiä aamuja

Huhhuh, olipa näitä vihaamisia vaikee keksiä :o

Pelkään

1. Sairauksia
2.Ystävien menettämistä
3.Hämähäkkejä ja muurahaisia
4.Etten pääse hakemalleni alalle

Haaveilen

1.Hyvästä päättötodistuksesta
2.Omasta kämpästä
3.Ensihoitajan tai sairaanhoitajan ammatista
4.Kesästä
5.Ulkomaanmatkasta
6.Täydellisistä hiuksista ja kauniista kasvoista
7.Pitkistä kynsistä
8.Rakennekynsistä
9.Hiustenpidennyksistä
10.Järjestelmäkamerasta
11.Onnellisesta ja tapahtumarikkaasta elämästä
12.Napakorusta
13.Platinablondeista hiuksista
14.Työpaikasta
15.Hyvästä kropasta

Weheartit

Jee, tänään tuli mun kauan odotettu Beautiful Fashionin-tilaus! Tuolta saa kyllä kivoja vaatteita, oon monta kertaa aiemminkin tilannu, eikä tää kerta jää kyllä viimiseks :)

Huulikiilto 5,95e.
Tästä en kyllä tykännyt, oli erilaista millaiseksi olin kuvitellu. Siinä oli sellaisia ihmeen hileitä, mitkä ei lähteny huulista pois ja lopulta niitä oli mun suussakin :D 

Saapikkaat 38.21e
Tykkäsin ja paljon! :) Oli kivat jalassa ja oikeen kokoset. 

Lompakko 26.11e
Mun suuri rakkaus <3 
Nyt tekeen läksyjä ja toivottavasti ennen puoltayötä nukkumaan. Hyvää yötä! :3

6 kommenttia:

  1. Ihana blogi! Tsekkaa toki munki blogi, ja liity lukijaksi jos tyksit!(:

    http://believeinyourdreams-pipa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mulla on ihan samat pelonaiheet :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Ja voi sua, mä tiedän tunteen :c

      Poista
  3. Ihana lompakko <3 Mä en oo koskaan viel uskaltanu tilata mitään nettivaatekaupasta ;O Pitäs joskus kokeilla!

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Ja tosiaan kannattaa koittaa, ite oon tilaillu tosi paljon ja harvemmin oon joutunu pettymään :)

      Poista

Jätäppä viestiä käynnistäsi tänne! :)